Duela gutxi hil den Johan Cruyffen omenez Espainiako zenbait kirol egunkarik Chupa Chups bana oparitu zuten joan den asteburuan. Goxoki markaren publizitaterako abilezia imitatu nahian, beste negozio batzuk ere kirol-izar hil berrietan oinarritutako komunikazio-estrategiak prestatzen ari dira. Kolonbia Bidaiak agentziak jakinarazi digunez, promozio berezi bat dute buruan Diego Armando Maradonak azken hatsa ematen duenerako: “Lerro arteko jokoa” du izena eta ez da haurrentzako futbol kanpaleku bat prezisamente (nahiz eta, egia esan, geroz eta goizago hasten diren kabroiak). Donostian, Bataplan diskoteka ere aztertzen ari da zer egingo luketen (deabruak guarda) Javi De Pedro hilko balitz.
Ez da sekreturik goiz edo berant jakiten ez denik.
Gure podcast guztiak
Bi astean behin, ostiraletan, ordubetez fuerte pentsatzen.
Antxeta Irratian astelehenetan 22:00etan.
Zarauzko Arraion igandeetan 14:00etan.
Baita KKinzona, Txapa eta Segura irratietan ere, noizbait.
Audio plataforma librean
BALEAFUNK
Eta multinazionalen menpekoetan ere bai, baina ez diegu doako publizitaterik emango.
Eta multinazionalen menpekoetan ere bai, baina ez diegu doako publizitaterik emango.
-
Jon says:Bukatutak agian sexiago
-
Tito Moon says:
-
Xabi says:
-
Ziortza says:
-
Arantzazu Guarrotxena Zearra says: