Montserrat Auzmendi
Euskal Herrian ematen diren musika klasikoko kontzertuen kritikak eta berriak aurkituko dituzu blog honetan.
Azken bidalketak
Iruzkin berriak
- That’s entertainment | EIBZko liburutegia(e)k That’s entertainment bidalketan
Artxiboak
- 2024(e)ko martxoa
- 2023(e)ko azaroa
- 2023(e)ko iraila
- 2023(e)ko abuztua
- 2023(e)ko otsaila
- 2023(e)ko urtarrila
- 2022(e)ko azaroa
- 2022(e)ko urria
- 2022(e)ko abuztua
- 2021(e)ko iraila
- 2021(e)ko abuztua
- 2021(e)ko ekaina
- 2021(e)ko maiatza
- 2021(e)ko apirila
- 2020(e)ko abendua
- 2020(e)ko abuztua
- 2020(e)ko otsaila
- 2020(e)ko urtarrila
- 2019(e)ko abendua
- 2019(e)ko azaroa
- 2019(e)ko urria
- 2019(e)ko iraila
- 2019(e)ko abuztua
- 2019(e)ko ekaina
- 2019(e)ko apirila
- 2019(e)ko martxoa
- 2019(e)ko otsaila
- 2018(e)ko abendua
- 2018(e)ko azaroa
- 2018(e)ko abuztua
- 2018(e)ko ekaina
- 2018(e)ko maiatza
- 2018(e)ko apirila
- 2018(e)ko martxoa
- 2018(e)ko urtarrila
- 2017(e)ko azaroa
- 2017(e)ko iraila
- 2017(e)ko abuztua
- 2017(e)ko maiatza
- 2017(e)ko martxoa
- 2017(e)ko otsaila
- 2016(e)ko azaroa
- 2016(e)ko iraila
- 2016(e)ko abuztua
- 2016(e)ko uztaila
- 2016(e)ko maiatza
- 2016(e)ko apirila
- 2016(e)ko martxoa
- 2016(e)ko otsaila
- 2016(e)ko urtarrila
- 2015(e)ko abendua
- 2015(e)ko azaroa
- 2015(e)ko abuztua
- 2015(e)ko maiatza
- 2015(e)ko martxoa
- 2015(e)ko otsaila
- 2015(e)ko urtarrila
- 2014(e)ko azaroa
- 2014(e)ko urria
- 2014(e)ko iraila
- 2014(e)ko abuztua
- 2014(e)ko maiatza
- 2014(e)ko apirila
- 2014(e)ko martxoa
- 2014(e)ko otsaila
- 2014(e)ko urtarrila
- 2013(e)ko abendua
- 2013(e)ko azaroa
- 2013(e)ko urria
- 2013(e)ko iraila
- 2013(e)ko abuztua
- 2013(e)ko maiatza
- 2013(e)ko apirila
- 2013(e)ko martxoa
- 2013(e)ko otsaila
- 2013(e)ko urtarrila
Garai bateko erretratua
Atalak: musika kritika
Fitxa: Bilbao Orkestra Sinfonikoa. Zuzendaria: Paul Daniel. Bakarlaria: Nikolai Demidenko (pianoa). Egitaraua: Gershwin, Rakhmaninov, Debussy eta Ravel-en obrak. Lekua: Euskalduna Jauregia. Data: azaroaren 4a.
Lau obraz osatu zen Bilbao Orkestra SInfonikoaren denboraldi honetako laugarren egitaraua. Eta laurak, XX. mendeko lehenengo laurdenean konposatuak. Estilo ezberdinetakoak, baina haien arteko nolabaiteko lotura dutenak. Rakhmaninov-ek Gershwin-en inspiraziotik zerbait xurgatu zuen bere piano eta orkestrarako 4. kontzertua egiteko, Maurice Ravel-en musikan Debussy-ren eragina eta giroa aurkitzen dugu, eta lau konpositore hauek modernitatearen perfumea dute, nahiz eta bakoitzak modernitate hori elementu desberdinekin jantzi zuen.
George Gershwin-en ‘Strike up the band’ komedia musikalaren oberturak egile honen ezaugarri guztiak gordetzen ditu: erritmo sinkopatuak, dotorezia eta melodia inspiratuak. Paul Daniel zuzendariak ikuspegi dibertigarri eta arina eman zion interpretazioari, oso egokia.
Jarraian, Rakhmaninov-en ‘4. kontzertua piano eta orkestrarako sol minorrean op. 40’ irmo eta taxuzkoa entzun genuen. Nikolai Demidenko piano joleak teknika seguru eta boteretsua du eta ezaugarri hau izan zen bertsioaren tonika nagusia. Adierazkortasunezko uneak oparitu zituen ‘Largo’ mugimenduan, baina, orokorrean, hoztasun bideetatik mugitu zen musikari errusiarra. Propina pare bat bota zituen: Chopin-en bals bat, garbia, eta Scarlatti-ren sonatatxo bat, oso erromantikoa, agian estiloz kanpo jota, baina erakargarria, hori bai.
Bigarren zatian, Debussy-ren ‘Iberia, orkestrarako irudiak, 2. koadernoa’ obraz gozatu genuen, non giro espainiarra duen musikarako konpositorearen zaletasuna aurkitu genuen, modu finez interpretatua. Eta, amaitzeko, Maurice Ravel-en ‘La Valse’ ederra, ñabarduraz beterikoa entzun genuen. Paul Daniel-ek jakin izan zuen orkestraren koloreak dosifikatzen hasieratik bukaeraraino interpretazioari behar den misterioa eta tenebrismoa emateko.
Fitxa: Bilbao Orkestra Sinfonikoa. Zuzendaria: Paul Daniel. Bakarlaria: Nikolai Demidenko (pianoa). Egitaraua: Gershwin, Rakhmaninov, Debussy eta Ravel-en obrak. Lekua: Euskalduna Jauregia. Data: azaroaren 4a.
Lau obraz osatu zen Bilbao Orkestra SInfonikoaren denboraldi honetako laugarren egitaraua. Eta laurak, XX. mendeko lehenengo laurdenean konposatuak. Estilo ezberdinetakoak, baina haien arteko nolabaiteko lotura dutenak. Rakhmaninov-ek Gershwin-en inspiraziotik zerbait xurgatu zuen bere piano eta orkestrarako 4. kontzertua egiteko, Maurice Ravel-en musikan Debussy-ren eragina eta giroa aurkitzen dugu, eta lau konpositore hauek modernitatearen perfumea dute, nahiz eta bakoitzak modernitate hori elementu desberdinekin jantzi zuen.
George Gershwin-en ‘Strike up the band’ komedia musikalaren oberturak egile honen ezaugarri guztiak gordetzen ditu: erritmo sinkopatuak, dotorezia eta melodia inspiratuak. Paul Daniel zuzendariak ikuspegi dibertigarri eta arina eman zion interpretazioari, oso egokia.
Jarraian, Rakhmaninov-en ‘4. kontzertua piano eta orkestrarako sol minorrean op. 40’ irmo eta taxuzkoa entzun genuen. Nikolai Demidenko piano joleak teknika seguru eta boteretsua du eta ezaugarri hau izan zen bertsioaren tonika nagusia. Adierazkortasunezko uneak oparitu zituen ‘Largo’ mugimenduan, baina, orokorrean, hoztasun bideetatik mugitu zen musikari errusiarra. Propina pare bat bota zituen: Chopin-en bals bat, garbia, eta Scarlatti-ren sonatatxo bat, oso erromantikoa, agian estiloz kanpo jota, baina erakargarria, hori bai.
Bigarren zatian, Debussy-ren ‘Iberia, orkestrarako irudiak, 2. koadernoa’ obraz gozatu genuen, non giro espainiarra duen musikarako konpositorearen zaletasuna aurkitu genuen, modu finez interpretatua. Eta, amaitzeko, Maurice Ravel-en ‘La Valse’ ederra, ñabarduraz beterikoa entzun genuen. Paul Daniel-ek jakin izan zuen orkestraren koloreak dosifikatzen hasieratik bukaeraraino interpretazioari behar den misterioa eta tenebrismoa emateko.
Fitxa: Bilbao Orkestra Sinfonikoa. Zuzendaria: Paul Daniel. Bakarlaria: Nikolai Demidenko (pianoa). Egitaraua: Gershwin, Rakhmaninov, Debussy eta Ravel-en obrak. Lekua: Euskalduna Jauregia. Data: azaroaren 4a.
Lau obraz osatu zen Bilbao Orkestra SInfonikoaren denboraldi honetako laugarren egitaraua. Eta laurak, XX. mendeko lehenengo laurdenean konposatuak. Estilo ezberdinetakoak, baina haien arteko nolabaiteko lotura dutenak. Rakhmaninov-ek Gershwin-en inspiraziotik zerbait xurgatu zuen bere piano eta orkestrarako 4. kontzertua egiteko, Maurice Ravel-en musikan Debussy-ren eragina eta giroa aurkitzen dugu, eta lau konpositore hauek modernitatearen perfumea dute, nahiz eta bakoitzak modernitate hori elementu desberdinekin jantzi zuen.
George Gershwin-en ‘Strike up the band’ komedia musikalaren oberturak egile honen ezaugarri guztiak gordetzen ditu: erritmo sinkopatuak, dotorezia eta melodia inspiratuak. Paul Daniel zuzendariak ikuspegi dibertigarri eta arina eman zion interpretazioari, oso egokia.
Jarraian, Rakhmaninov-en ‘4. kontzertua piano eta orkestrarako sol minorrean op. 40’ irmo eta taxuzkoa entzun genuen. Nikolai Demidenko piano joleak teknika seguru eta boteretsua du eta ezaugarri hau izan zen bertsioaren tonika nagusia. Adierazkortasunezko uneak oparitu zituen ‘Largo’ mugimenduan, baina, orokorrean, hoztasun bideetatik mugitu zen musikari errusiarra. Propina pare bat bota zituen: Chopin-en bals bat, garbia, eta Scarlatti-ren sonatatxo bat, oso erromantikoa, agian estiloz kanpo jota, baina erakargarria, hori bai.
Bigarren zatian, Debussy-ren ‘Iberia, orkestrarako irudiak, 2. koadernoa’ obraz gozatu genuen, non giro espainiarra duen musikarako konpositorearen zaletasuna aurkitu genuen, modu finez interpretatua. Eta, amaitzeko, Maurice Ravel-en ‘La Valse’ ederra, ñabarduraz beterikoa entzun genuen. Paul Daniel-ek jakin izan zuen orkestraren koloreak dosifikatzen hasieratik bukaeraraino interpretazioari behar den misterioa eta tenebrismoa emateko.
Fitxa: Bilbao Orkestra Sinfonikoa. Zuzendaria: Paul Daniel. Bakarlaria: Nikolai Demidenko (pianoa). Egitaraua: Gershwin, Rakhmaninov, Debussy eta Ravel-en obrak. Lekua: Euskalduna Jauregia. Data: azaroaren 4a.
Lau obraz osatu zen Bilbao Orkestra SInfonikoaren denboraldi honetako laugarren egitaraua. Eta laurak, XX. mendeko lehenengo laurdenean konposatuak. Estilo ezberdinetakoak, baina haien arteko nolabaiteko lotura dutenak. Rakhmaninov-ek Gershwin-en inspiraziotik zerbait xurgatu zuen bere piano eta orkestrarako 4. kontzertua egiteko, Maurice Ravel-en musikan Debussy-ren eragina eta giroa aurkitzen dugu, eta lau konpositore hauek modernitatearen perfumea dute, nahiz eta bakoitzak modernitate hori elementu desberdinekin jantzi zuen.
George Gershwin-en ‘Strike up the band’ komedia musikalaren oberturak egile honen ezaugarri guztiak gordetzen ditu: erritmo sinkopatuak, dotorezia eta melodia inspiratuak. Paul Daniel zuzendariak ikuspegi dibertigarri eta arina eman zion interpretazioari, oso egokia.
Jarraian, Rakhmaninov-en ‘4. kontzertua piano eta orkestrarako sol minorrean op. 40’ irmo eta taxuzkoa entzun genuen. Nikolai Demidenko piano joleak teknika seguru eta boteretsua du eta ezaugarri hau izan zen bertsioaren tonika nagusia. Adierazkortasunezko uneak oparitu zituen ‘Largo’ mugimenduan, baina, orokorrean, hoztasun bideetatik mugitu zen musikari errusiarra. Propina pare bat bota zituen: Chopin-en bals bat, garbia, eta Scarlatti-ren sonatatxo bat, oso erromantikoa, agian estiloz kanpo jota, baina erakargarria, hori bai.
Bigarren zatian, Debussy-ren ‘Iberia, orkestrarako irudiak, 2. koadernoa’ obraz gozatu genuen, non giro espainiarra duen musikarako konpositorearen zaletasuna aurkitu genuen, modu finez interpretatua. Eta, amaitzeko, Maurice Ravel-en ‘La Valse’ ederra, ñabarduraz beterikoa entzun genuen. Paul Daniel-ek jakin izan zuen orkestraren koloreak dosifikatzen hasieratik bukaeraraino interpretazioari behar den misterioa eta tenebrismoa emateko.
Fitxa: Bilbao Orkestra Sinfonikoa. Zuzendaria: Paul Daniel. Bakarlaria: Nikolai Demidenko (pianoa). Egitaraua: Gershwin, Rakhmaninov, Debussy eta Ravel-en obrak. Lekua: Euskalduna Jauregia. Data: azaroaren 4a.
Lau obraz osatu zen Bilbao Orkestra SInfonikoaren denboraldi honetako laugarren egitaraua. Eta laurak, XX. mendeko lehenengo laurdenean konposatuak. Estilo ezberdinetakoak, baina haien arteko nolabaiteko lotura dutenak. Rakhmaninov-ek Gershwin-en inspiraziotik zerbait xurgatu zuen bere piano eta orkestrarako 4. kontzertua egiteko, Maurice Ravel-en musikan Debussy-ren eragina eta giroa aurkitzen dugu, eta lau konpositore hauek modernitatearen perfumea dute, nahiz eta bakoitzak modernitate hori elementu desberdinekin jantzi zuen.
George Gershwin-en ‘Strike up the band’ komedia musikalaren oberturak egile honen ezaugarri guztiak gordetzen ditu: erritmo sinkopatuak, dotorezia eta melodia inspiratuak. Paul Daniel zuzendariak ikuspegi dibertigarri eta arina eman zion interpretazioari, oso egokia.
Jarraian, Rakhmaninov-en ‘4. kontzertua piano eta orkestrarako sol minorrean op. 40’ irmo eta taxuzkoa entzun genuen. Nikolai Demidenko piano joleak teknika seguru eta boteretsua du eta ezaugarri hau izan zen bertsioaren tonika nagusia. Adierazkortasunezko uneak oparitu zituen ‘Largo’ mugimenduan, baina, orokorrean, hoztasun bideetatik mugitu zen musikari errusiarra. Propina pare bat bota zituen: Chopin-en bals bat, garbia, eta Scarlatti-ren sonatatxo bat, oso erromantikoa, agian estiloz kanpo jota, baina erakargarria, hori bai.
Bigarren zatian, Debussy-ren ‘Iberia, orkestrarako irudiak, 2. koadernoa’ obraz gozatu genuen, non giro espainiarra duen musikarako konpositorearen zaletasuna aurkitu genuen, modu finez interpretatua. Eta, amaitzeko, Maurice Ravel-en ‘La Valse’ ederra, ñabarduraz beterikoa entzun genuen. Paul Daniel-ek jakin izan zuen orkestraren koloreak dosifikatzen hasieratik bukaeraraino interpretazioari behar den misterioa eta tenebrismoa emateko.