Off ahots mehegia
Sakontasun handixeagoa beharko lukeen kronika familiarra da Cristián Jiménezen La voz en off. Baditu bere gauzatxoak, baina benetan noiz hasiko den zain pasa dut ia metraje osoa.
Sakontasun handixeagoa beharko lukeen kronika familiarra da Cristián Jiménezen La voz en off. Baditu bere gauzatxoak, baina benetan noiz hasiko den zain pasa dut ia metraje osoa.
Delikatua, iradokitzailea, detailez betea, apartekoa: Jon Garañoren eta Joxe Mari Goenagaren Loreak ez da nolanahi sartu Sail Ofizialeko atetik. Maila ugaritako irakurketak eskaintzen dituen filma orain artean ikusi dugun gauzarik onenetakoa izan da.
Arrantza sektorearen dekadentzia, immigrazioa, maitasuna… Eta hildako pila bat. Haemu film korearrak generoko pelikula baten elementuak ditu, baina baita beste zerbait ere.
Bigarren Mundu Gerra bukatu osteko garain kokatu Christian Petzold zuzendariak Phoenix, esterminio-eremutik desitxuratuta itzuli eta senarrarekin berriz elkartu nahi duen abeslariaren istorioa.
François Ozonen film berriak ikusmina sortu duenik ezingo du inork ukatu. Sarrerak agortzen iritsi zen Donostiara eta zailtasunak izan ditugu filma ikusi ahal izateko ere (prentsako pasea beteta, txarteldegietan ere nahiko lan, Zinemaldiko azken emanaldian harrapatu genuen, aretora sartzeko bloke […]
Film konbentzionalak eskaintzen ari den Sail Ofizialaren barruan, Casanova Variations bezalako proposamenek zeresana ematen dute onerako eta txarrerako. Michael Sturmingerrek zuzendu eta John Malkovichek protagonizatutako filmak fikzio maila ugariren arteko jolasa proposatzen du.
Dilema moralarekin jolasten duen filma ekarri du Sussane Bierrek Sail Ofizialera. En chance til bi bikoteren istorioa da, drogazaleak eta galbidean daudenak batzuk eta posizio sozial onekoak besteak, bakoitza beren haurrekin.
Diru zikinarekin lotutako film eraginkorra ekarri du Michael Roskamek Sail Ofizialera. The Dropek negozio ilunen munduan bizitzea beste erremediorik ez duten pertsonak karakterizatzen asmatzen du.
Ez dagoela gaizki e, saiatu zaitezkela, baina porrot egiteko aukerak handiak dira: Automata film futuristan robotak ikusi ditugu beren kabuz pentsatzen hasten; eta Lurreko hurrengo espezie nagusi bihurtzeko atarian jarriko dira. Anbizioa badu filmak. Emaitza, ordea…
Txalo zaparradarekin amaitu da Stille hjerte film daniarraren estreinaldia Kursaalean. Familia-melodrama ekarri du Bille Augustek Donostiara, heriotza onartzeko ezintasunaren inguruan eraikitako istorioa.
La isla mínima film poliziako txukunarekin aurkeztu da Alberto Rodriguez Sail Ofizialean. Trantsizio osteko Andaluzian girotua, herri txiki bateko hilketak ikertzen ari diren bi polizia ditu protagonista.
Denzel Washingtonek The Equalizer filmean zenbat jende hiltzen duen zenbatzen hasi naiz, baina kontua galdu dut azkenerako. Blockbuster batek zabaldu du Zinemaldiko Sail Ofiziala eta gu krispetarik gabe etorri.
Donostiako Zinemaldia gainean dugu eta Sail Ofizialeko panorama kontatuko dizuegu datozen egunotan blog honetan (beste sailen berri Mikel Garciaren eta Gaizka Izagirreren eskutik; eta egiten dugun guztia, Zinemaldiari eskainitako kanalean). Lehiatuko diren pelikulei txori-bista eginda ikusteko modukoak iruditu zaizkigun bost […]
Martin Amis eta Irvine Welsh idazleak aurrez aurre jarri ditu Channel 4 kateak, ez literaturari buruz hitz egiteko, Eskoziaren independentziaz baizik.
Aurkeztu dute Pablo Berastegui Donostia 2016ko zuzendari orokorra (ikus behean txertatutako EITBko bideoan postua hartu berritan egin dituen lehen hitzak) eta mundu guztiak sinetsi duenean hiriburu kulturalaren kontuekin lasaitasun pixka bat izango genuela, datu inportante bat hasi da zabaltzen sare […]
Hedabideen aurrean datorren asteartean aurkeztuko duten arren, ostiralarekin jakin dugu Pablo Berastegui izango dela Donostia 2016 egitasmoaren zuzendari orokor berria.