Jendartean
Hasiera » Diskriminazioa » Ez, ikasle guztiek ez dute etxetik ikasteko aukera
Mar16 6

Ez, ikasle guztiek ez dute etxetik ikasteko aukera

Atalak: Diskriminazioa, Hezkuntza, Teknologia berriak

Nire inguruan, Lehen Hezkuntzako txikienei testu-liburuko lanak agindu dizkiete egun hauetarako (irakasleak gurasoekin izango du harremana, email bidez) eta adin batetik gora, internet bidez arituko dira ikasleak, koronabirusaren epidemiak etxean sartuta dituen bitartean. Baina ez dezagun ahaztu, etxe guztietan ez dago ordenagailua eta etxe guztietan ez dute internet.

Ikasle guztien inklusioa bermatzeko eta batzuen eta besteen arteko desorekak saihesteko, teknologiaren eremuan zein estrategia dute Hezkuntza sailek? Ez dagoela dirudi, ikastetxe batzuetan segituan piztu baita alarma gorria: nola jokatu ordenagailua ez duten ikasleen kasuan? Ikastetxeko baliabideak utzi ahal zaizkio? Erantzun garbirik gabe, ikastetxe batzuetan ordenagailurik ez duten ikasleei irakasleek inprimatu dizkiete jarduerak eta eskola atarian utziko dizkiete, kanpoan (ikastetxean sartzea debekatua dute ikasle eta gurasoek), sarreratik bertatik jaso ditzaten. Internetik ez duten familia eta ikasleekin hortik aurrerako harremana nola gauzatuko den (zalantzak, aholkuak, zuzenketak…), auskalo.

6 Iruzkin

  1. Arrieta-Manterola'tar Shanti [Facebook bidez] | 2020-03-16 at 14:00

    Instituto publiko batean egiten dut lan. Ordenagailurik ez duten 10 ikasle inguru ditugu eta denei eskolako ordenagailu eramangarri bana utzi diegu. Hauetako ia denek interneta zuten etxean, nahiz eta ordenagailurik ez izan. Interneta ez zutenentzat ere interbidea topatu dugu. Beraz, gure ikasle guztiak daude ordenagailuarekin eta internetarekin.

    Reply
    • M | 2020-03-16 at 18:22

      Ba gure eskolan ez da jakin zeintzuk ez duten interneterako aukera eta denei lanak paperean banatu zaizkie.Hori bai,guraso etorkinak dituzten ikasleak izaten dira gehienetan kaltetuak.Hurrengo lan txostena emailez bidaliko zaie agian eta ez dugu bermatu haien konektibitatea.Eusko Jaurlaritzaz aparte,eskolako zuzendaritzak ere ez du ahalegin handirik egiten.

      Reply
  2. Elena | 2020-03-16 at 21:34

    Gure eskolan, galdeketa egin ostean, bietan bidali da.
    5 urtekoen kasuan papera eta beraiekin harreman zuzena audioa ren bidez(wsapa). Eta margoak eta goraizeak behar badituzte ere, iritsiko zaizkie. Nola ez! Hori, eskola publikoko irakasle on esku dago. Ez ahaztu

    Reply
  3. Nerea | 2020-03-17 at 7:15

    Ez da teknologia kontua soilik:

    1) Ume batzuek guraso biak izango dituzte orain etxean 24 orduz, beste batzuek bat, beste guraso batzuek lanaldiak moldatu ahal izan dituzte umeekin egoteko, baina askok lanean jarraitzen dute familiarekin egoteko ia astirik uzten ez dieten lan ordutegiekin.

    2) Guraso batzuek gehiago lagundu ahal izango diete umeei etxerako lanekin, prestakuntza akademikoa dutelako horretarako, eta ia-ia irakasleen pare ariko dira. Beste guraso batzuek, ordea, ez dute laguntzeko nahikoa ezagutzarik.

    3) Eta zer esan behar berezial dituzten haurrei buruz? Ba al dute beren beharretara egokitutako baliabiderik erabiltzeko aukerarik? Ba al dute familiek behar bezala laguntzeko aukerarik?

    Eskolara itzultzean, alde horiek oso nabarmenak izango dira, eta desoreka inoiz baino handiagoa. Krisi guztietan bezala, egoera zaurgarrienean daudenak izango dira galtzaile.

    Reply
  4. Miren | 2020-03-18 at 8:14

    Ba Interneta ez duten gurasoei telefonoz deitu,edo posta elektronikoa gurasoek mobiletan begiratu.Nik uste dut denek dugula datuak dituen mobilak. eta datu horiek ordenagailura pasa daitezke lan egiteko be

    Reply
  5. Arritxu | 2020-03-20 at 18:36

    Nik ere lanbide heziketako ikastetxe publiko batean egiten dut lan eta arazo hau zetorrela ikusi genuenean, egin genuen lehen gauza, etxetik lan egiteko konekzio arazoak izan zitzatezken ikasleak detektatzea izan zen (etxean ordenagailua izanda ere bere anai arrebekin elkarbanatu behar zutenak barne) eta ikastetxeko baliabideak utzi zaizkie.

    Reply

Trackbacks/Pingbacks

  1. Eta haurrek zer diote? | EIBZko liburutegia - […] gero eta handiagoa dela ohartarazten ari diren ahotsak ugarituz doaz: haur eta gazte guztiek ez daukate ordenagailua etxean, edo…

Iruzkina idatzi Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

Gune honek Akismet erabiltzen du zaborra murrizteko. Ikusi nola prozesatzen diren zure erantzunen datuak.

Mikel Garcia

Gizarte gaiak jorratzen ditut batik bat eta arreta berezia eskaintzen diot hezkuntzari. Zinemak ere izango du tarterik txoko honetan.

Azken bidalketak

  • Eskola digitalak sortzen duen lilura eta beldurra
  • “Eskerrik asko 18 urteko pertsona hau armairutik ateratzera behartzeagatik”
  • Heriotzaz hitz egin dezagun
  • Umearen heziketan inplikatzen ez diren aitak
  • Hondartza eta ume zaratatsuak, eztabaida klasikoa

Iruzkin berriak

  • Naiara(e)k Zergatik (eta noiz) uzten diogu margotzeari? bidalketan
  • Hondartza eta ume zaratatsuak, eztabaida klasikoa(e)k Hondartza eta ume zaratatsuak, eztabaida klasikoa bidalketan
  • Zein udalekutara doaz zure seme-alabak?(e)k Zein udalekutara doaz zure seme-alabak? bidalketan
  • Mkl Oldn [Facebook bidez](e)k Ingelesak liluratuta bidalketan
  • João Gordo Jr. [Facebook bidez](e)k Ingelesak liluratuta bidalketan

Artxiboak

  • 2023(e)ko urtarrila
  • 2022(e)ko azaroa
  • 2022(e)ko urria
  • 2022(e)ko iraila
  • 2022(e)ko uztaila
  • 2022(e)ko ekaina
  • 2022(e)ko maiatza
  • 2022(e)ko apirila
  • 2022(e)ko martxoa
  • 2022(e)ko otsaila
  • 2022(e)ko urtarrila
  • 2021(e)ko abendua
  • 2021(e)ko azaroa
  • 2021(e)ko iraila
  • 2021(e)ko uztaila
  • 2021(e)ko ekaina
  • 2021(e)ko maiatza
  • 2021(e)ko martxoa
  • 2021(e)ko otsaila
  • 2020(e)ko azaroa
  • 2020(e)ko urria
  • 2020(e)ko iraila
  • 2020(e)ko abuztua
  • 2020(e)ko uztaila
  • 2020(e)ko ekaina
  • 2020(e)ko maiatza
  • 2020(e)ko martxoa
  • 2020(e)ko otsaila
  • 2020(e)ko urtarrila
  • 2019(e)ko azaroa
  • 2019(e)ko urria
  • 2019(e)ko iraila
  • 2019(e)ko ekaina
  • 2019(e)ko maiatza
  • 2019(e)ko apirila
  • 2019(e)ko martxoa
  • 2019(e)ko otsaila
  • 2019(e)ko urtarrila
  • 2018(e)ko abendua
  • 2018(e)ko azaroa
  • 2018(e)ko urria
  • 2018(e)ko iraila
  • 2018(e)ko abuztua
  • 2018(e)ko uztaila
  • 2018(e)ko ekaina
  • 2018(e)ko maiatza
  • 2018(e)ko apirila
  • 2018(e)ko martxoa
  • 2018(e)ko otsaila
  • 2018(e)ko urtarrila
  • 2017(e)ko abendua
  • 2017(e)ko azaroa
  • 2017(e)ko urria
  • 2017(e)ko iraila
  • 2017(e)ko abuztua
  • 2017(e)ko uztaila
  • 2017(e)ko ekaina
  • 2017(e)ko maiatza
  • 2017(e)ko apirila
  • 2017(e)ko martxoa
  • 2017(e)ko otsaila
  • 2017(e)ko urtarrila
  • 2016(e)ko abendua
  • 2016(e)ko azaroa
  • 2016(e)ko urria
  • 2016(e)ko iraila
  • 2016(e)ko abuztua
  • 2016(e)ko uztaila
  • 2016(e)ko ekaina
  • 2016(e)ko maiatza
  • 2016(e)ko apirila
  • 2016(e)ko martxoa
  • 2016(e)ko otsaila
  • 2016(e)ko urtarrila
  • 2015(e)ko abendua
  • 2015(e)ko azaroa
  • 2015(e)ko urria
  • 2015(e)ko iraila
  • 2015(e)ko abuztua
  • 2015(e)ko uztaila
  • 2015(e)ko ekaina
  • 2015(e)ko maiatza
  • 2015(e)ko apirila
  • 2015(e)ko martxoa
  • 2015(e)ko otsaila
  • 2015(e)ko urtarrila
  • 2014(e)ko abendua
  • 2014(e)ko azaroa
  • 2014(e)ko urria
  • 2014(e)ko iraila
  • 2014(e)ko uztaila
  • 2014(e)ko ekaina
  • 2014(e)ko maiatza
  • 2014(e)ko apirila
  • 2014(e)ko martxoa
  • 2014(e)ko otsaila
  • 2014(e)ko urtarrila
  • 2013(e)ko abendua
  • 2013(e)ko azaroa
  • 2013(e)ko urria
  • 2013(e)ko iraila
  • 2013(e)ko abuztua
  • 2013(e)ko uztaila
  • 2013(e)ko ekaina
  • 2013(e)ko maiatza
  • 2013(e)ko apirila
  • 2013(e)ko martxoa
  • 2013(e)ko otsaila
  • 2013(e)ko urtarrila
  • 2012(e)ko abendua
  • 2012(e)ko urria
  • 2012(e)ko iraila
  • 2012(e)ko uztaila
  • 2012(e)ko ekaina
  • 2012(e)ko maiatza
  • 2012(e)ko apirila
  • 2012(e)ko martxoa
  • 2012(e)ko otsaila
  • 2012(e)ko urtarrila
  • 2011(e)ko abendua
  • 2011(e)ko azaroa
  • 2011(e)ko urria
  • 2011(e)ko iraila
  • 2011(e)ko abuztua
  • 2011(e)ko uztaila
  • 2011(e)ko ekaina
  • 2011(e)ko maiatza
  • 2011(e)ko apirila
  • 2011(e)ko martxoa
  • 2011(e)ko urtarrila
  • 2010(e)ko abendua
  • 2010(e)ko azaroa
  • 2010(e)ko urria
  • 2010(e)ko iraila
  • 2010(e)ko abuztua
  • 2010(e)ko ekaina
  • 2010(e)ko maiatza
  • 2010(e)ko apirila
  • 2010(e)ko martxoa
  • 2010(e)ko otsaila
  • 2010(e)ko urtarrila
  • 2009(e)ko abendua
  • 2009(e)ko azaroa
  • 2009(e)ko urria
  • 2009(e)ko iraila
  • 2009(e)ko abuztua
  • 2009(e)ko uztaila
  • 2009(e)ko ekaina
  • 2009(e)ko maiatza
  • 2009(e)ko apirila
  • 2009(e)ko martxoa
  • 2009(e)ko otsaila
  • 2009(e)ko urtarrila
  • 2008(e)ko azaroa
  • 2008(e)ko urria
  • 2008(e)ko iraila
  • 2008(e)ko ekaina
  • 2008(e)ko maiatza
  • 2008(e)ko apirila
  • 2008(e)ko martxoa
  • 2008(e)ko otsaila
  • 2007(e)ko iraila
  • 2007(e)ko maiatza

Kategoriak

  • Afrika
  • Amatasuna
  • Aniztasun funtzionala
  • Antzerkia
  • Argazkia
  • Arrazakeria
  • Artea
  • bullyinga
  • Dantza
  • Diskriminazioa
  • Ekonomia
  • Elikadura
  • Energia
  • Errefuxiatuak
  • Euskara
  • Feminismoa
  • Garraioa
  • Generoa
  • Gizartea
  • Gorputza
  • Harremanak
  • Haur literatura
  • Haurrak
  • Haurren haziera
  • Hedabideak
  • heriotza
  • Hezkuntza
  • Hirigintza
  • Historia
  • Hizkuntzak
  • homofobia
  • Homosexualitatea
  • Indarkeria matxista
  • Ingurumena
  • Jolasa
  • Kirola
  • Koronabirusa
  • Kulturgintza
  • Lana
  • LGTBIQ
  • Literatura
  • Matxismoa
  • Menpekotasunak
  • Migrazioa
  • Mugikortasuna
  • Musika
  • Natura
  • Nazioartea
  • Osasuna
  • Pobrezia
  • Politika
  • Sexismoa
  • Sexu abusuak
  • Sexua
  • Teknologia berriak
  • Uncategorized
  • Unibertsitatea
  • Xenofobia
  • Zahartzaroa
  • Zaintza
  • Zientzia eta teknologia
  • Zinema
  • Zinemaldia 2012
  • Zinemaldia 2013
  • Zinemaldia 2014
  • Zinemaldia 2015
  • Zinemaldia 2016
  • Zinemaldia 2017
  • Zinemaldia 2018

Meta

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

ARGIAko Blogarien Komunitatea - CC-BY-SA