Jendartean
Hasiera » Mikel Garciaren bloga - Jendartean

Haurrek manifestazioetan parte hartzea haurrak manipulatzea da?

2015-01-19  //  Hezkuntza  //  2 iruzkin

Nafarroako Hezkuntza kontseilari José Iribasek argi du: “Amorragarria, ustez zuriketa delituetan edo talde armatuetan parte hartzeagatik atxilotu dituztenen aurrean manifestatzeko umeak erabiltzea”. Modu horretan salatu zuen Iribasek (eta ABC egunkariak) Guardia Zibilak Amaia Izko abokatua atxilotu ostean honen semearen ikastetxean, Iruñeko Frantzisko Deunan, ikasleek Izkori babesa adierazi izana.iribas (gehiago…)

Musulmanei buruzko usteak gezurtatzen

2015-01-12  //  Gizartea  //  Iruzkinik ez

Islamofobia ugaritzen ari den garaiotan, Islamaren eta musulmanen inguruko uste ustelak hain azkar –eta interesatuki– zabaltzen ari diren uneotan, komeni da hainbat aurreiritzi gezurtatzea.

Herrialde musulman batzuetako gobernuen politika aitzakia gisa erabiltzen da musulman norbanakoak eta haien kultura mespretxatzeko.

Herrialde musulman batzuetako gobernuen politika aitzakia gisa erabiltzen da musulman norbanakoak eta haien kultura mespretxatzeko.

(gehiago…)

Kultura gozatu, baloratu, lagundu

2014-12-22  //  Kulturgintza  //  Iruzkinik ez

Kultur emanaldi libre eta irekiak antolatzen dituzte Irungo Kabigorri Ateneo-tabernan. Ugaria eta anitza da eskaintza, kontzertuak, antzezlanak, literatur irakurraldiak, erakusketak, bertso-saioak, hitzaldiak… tarteko. Bide Ertzean, Mursego edo Itxaro Borda bezalako izen ezagunekin batera, artista ezezagunek ere tokia dute bertan.2401_32_0x (gehiago…)

Euskararen Eguna, “paripea”?

2014-12-05  //  Euskara  //  Iruzkinik ez

Antzina.eu

Antzina.eu

Bizi dugun errealitatea medio, Mintzalaguna bezalako ekintza artifizialak antolatu behar izatea ulertzen duela esan zidan Idoia Genua AEK-ko irakasleak, baina euskara modu eta ingurune naturalagoetan erabiltzea dela gakoa, eguneroko ekintzetan eta eguneroko jendearekin. Euskararen Egunak ere badu artifizial eta itxurakeria kutsurik: (gehiago…)

Zenbat boto arrazista lortu(ko) ditu Marotok?

2014-11-17  //  Gizartea  //  Iruzkinik ez

“Gizarte laguntzetako iruzurra bezain nazkagarria da iruzur fiskala”, adierazi du Gasteizko alkateak. Azken finean, iruzur fiskalak 2.000 milioi euroko zuloa uzten du urtero EAEn (13.500 milioikoa ikuspegi ezkorrenen arabera). Eusko Jaurlaritzak kudeaturiko gizarte laguntzetan aldiz, iruzur egiteko asmoa dutenek 3,8 milioi euroko gastua eragin dute  (gizarte laguntzen %0,3). Kurioski, Marotok ez du neurririk, salaketa sutsurik eta sinadura bilketarik abiatu iruzur fiskalari aurre egiteko, bai ordea gizarte laguntzak murriztu eta etorkinak kriminalizatzeko.

Diru publikoa gaizki gestionatzearen ardura gizarte laguntzen sisteman edota etorkinengan zamatzea errealitatea desitxuratzea da. (Arg: La gente rula)

Diru publikoa gaizki gestionatzearen ardura gizarte laguntzen sisteman edota etorkinengan zamatzea errealitatea desitxuratzea da. (Arg: La gente rula)

(gehiago…)

Irakasleak goraipatzeko onena, baldintzak hobetzea

2014-11-10  //  Hezkuntza  //  Iruzkinik ez

Irakaslea naiz kanpaina abiatu du Eusko Jaurlaritzak, irakasleen lana goraipatzea eta gizartean aintzat hartzea helburu. Krisi garaiotako turko-buru izan dira bolada batzuetan irakasleak (sarri politikarien ahotan), haien lanorduak, prestakuntza eta diru-sarrerak epaituz, beraz asmo zintzoa da, baldin eta adierazpenak ekintzez lagunduta badoaz.

https://www.youtube.com/watch?v=UCvY-5Ig3S4 (gehiago…)

Hiperaktibitatea, asmatutako gaitza?

2014-11-03  //  Osasuna  //  Iruzkinik ez

Hamar gaitz asmatu, farmazeutiken eskutik artikuluak (Iñaki Berazaluce eta Daniel Civantosek idatzia)  iritzi kontrajarriak sorrarazi ditu. Hiperaktibitatea gaitz asmatuen zerrendan jartzeak piztu du polemika gehien.

"Arazo normalak buruko nahasmendu bihurtzen dituen sistema diagnostikoa sortu dugu".

“Arazo normalak buruko nahasmendu bihurtzen dituen sistema diagnostikoa sortu dugu”.

(gehiago…)

Uztartu al daitezke Euskal Curriculuma eta LOMCE?

2014-10-30  //  Hezkuntza  //  Iruzkinik ez

Euskal Curriculuma osatzea helburu duen Heziberri 2020 planaren baitan, ikastetxeetan landu beharko liratekeen edukien curriculuma zehaztu du Eusko Jaurlaritzak. Zirriborroa helarazi die hezkuntza komunitateko hainbat eragileri eta hilabeteko epea eman die ekarpenak egiteko.

Derrigorrezko ebaluaketetan maila emateko LOMCEren edukiak irakasteak tarterik utziko al du euskal edukiak lantzeko?

Derrigorrezko ebaluaketetan maila emateko LOMCEren edukiak irakasteak tarterik utziko al du euskal edukiak lantzeko?

(gehiago…)

Isilik geratu nintzen

2014-10-21  //  Gizartea  //  Iruzkinik ez

Antonio Berniren "Manifestación" margoa.

Antonio Berniren “Manifestación” margoa.

Bankariak hipoteka ordaindu ezin zutenen bila etorri zirenean,

isilik geratu nintzen,

ni ez baininduten etxetik kanporatu. (gehiago…)

Obuluak izoztea, kontziliazio tranpatia

2014-10-20  //  Ekonomia, Gizartea  //  Iruzkinik ez

Mónica de Oriolek botatakoak eta gero, emakumeen ibilbide profesionala mintzagai da berriz, Apple eta Facebookek martxan jarriko duten neurria medio: obuluak izozteko aukera emango eta ordainduko die enpresak langileei, urte ugalkorrenak lanari buru-belarri eskaini ahal izateko eta seme-alabak gero izan ditzaten, zaharragoak direnean.

Neurri horretatik atera daitekeen ondorioa da bateraezinak direla ama izatea eta profesionalki aurrera egitea.

Neurri horretatik atera daitekeen ondorioa da bateraezinak direla ama izatea eta profesionalki aurrera egitea.

(gehiago…)

42 / 63«Aurrekoa102030414243445060Hurrengoa»

Mikel Garcia

Gizarte gaiak jorratzen ditut batik bat eta arreta berezia eskaintzen diot hezkuntzari.

Azken bidalketak

  • Euskaraz egin nahi ez duten familiak zergatik datoz euskara sustatzeko ekimenetara?
  • Noiz normalizatu dugu (berriro) ipurdikoa seme-alabari?
  • Euskaraldiaren gainetik crossfita lehenetsi du Irungo Udalak
  • Nerabeak, incel kultura eta pilula gorriak
  • Ikasleen gurasoez kokoteraino dauden irakasleak (eta alderantziz)

Iruzkin berriak

  • Euskaraz egin nahi ez duten familiak(e)k Euskaraz egin nahi ez duten familiak zergatik datoz euskara sustatzeko ekimenetara? bidalketan
  • Izena *Labar(e)k Eta Euskararen Egunaren biharamunean, la Navidad bidalketan
  • Izena * Joxe Mari(e)k Eta Euskararen Egunaren biharamunean, la Navidad bidalketan
  • Edurne(e)k Eta Euskararen Egunaren biharamunean, la Navidad bidalketan
  • Nekane(e)k Eta Euskararen Egunaren biharamunean, la Navidad bidalketan

Artxiboak

  • 2025(e)ko abendua
  • 2025(e)ko urria
  • 2025(e)ko maiatza
  • 2025(e)ko apirila
  • 2025(e)ko urtarrila
  • 2024(e)ko abendua
  • 2024(e)ko azaroa
  • 2024(e)ko urria
  • 2024(e)ko iraila
  • 2024(e)ko ekaina
  • 2024(e)ko maiatza
  • 2024(e)ko apirila
  • 2024(e)ko otsaila
  • 2023(e)ko abendua
  • 2023(e)ko urria
  • 2023(e)ko iraila
  • 2023(e)ko abuztua
  • 2023(e)ko uztaila
  • 2023(e)ko ekaina
  • 2023(e)ko apirila
  • 2023(e)ko martxoa
  • 2023(e)ko urtarrila
  • 2022(e)ko azaroa
  • 2022(e)ko urria
  • 2022(e)ko iraila
  • 2022(e)ko uztaila
  • 2022(e)ko ekaina
  • 2022(e)ko maiatza
  • 2022(e)ko apirila
  • 2022(e)ko martxoa
  • 2022(e)ko otsaila
  • 2022(e)ko urtarrila
  • 2021(e)ko abendua
  • 2021(e)ko azaroa
  • 2021(e)ko iraila
  • 2021(e)ko uztaila
  • 2021(e)ko ekaina
  • 2021(e)ko maiatza
  • 2021(e)ko martxoa
  • 2021(e)ko otsaila
  • 2020(e)ko azaroa
  • 2020(e)ko urria
  • 2020(e)ko iraila
  • 2020(e)ko abuztua
  • 2020(e)ko uztaila
  • 2020(e)ko ekaina
  • 2020(e)ko maiatza
  • 2020(e)ko martxoa
  • 2020(e)ko otsaila
  • 2020(e)ko urtarrila
  • 2019(e)ko azaroa
  • 2019(e)ko urria
  • 2019(e)ko iraila
  • 2019(e)ko ekaina
  • 2019(e)ko maiatza
  • 2019(e)ko apirila
  • 2019(e)ko martxoa
  • 2019(e)ko otsaila
  • 2019(e)ko urtarrila
  • 2018(e)ko abendua
  • 2018(e)ko azaroa
  • 2018(e)ko urria
  • 2018(e)ko iraila
  • 2018(e)ko abuztua
  • 2018(e)ko uztaila
  • 2018(e)ko ekaina
  • 2018(e)ko maiatza
  • 2018(e)ko apirila
  • 2018(e)ko martxoa
  • 2018(e)ko otsaila
  • 2018(e)ko urtarrila
  • 2017(e)ko abendua
  • 2017(e)ko azaroa
  • 2017(e)ko urria
  • 2017(e)ko iraila
  • 2017(e)ko abuztua
  • 2017(e)ko uztaila
  • 2017(e)ko ekaina
  • 2017(e)ko maiatza
  • 2017(e)ko apirila
  • 2017(e)ko martxoa
  • 2017(e)ko otsaila
  • 2017(e)ko urtarrila
  • 2016(e)ko abendua
  • 2016(e)ko azaroa
  • 2016(e)ko urria
  • 2016(e)ko iraila
  • 2016(e)ko abuztua
  • 2016(e)ko uztaila
  • 2016(e)ko ekaina
  • 2016(e)ko maiatza
  • 2016(e)ko apirila
  • 2016(e)ko martxoa
  • 2016(e)ko otsaila
  • 2016(e)ko urtarrila
  • 2015(e)ko abendua
  • 2015(e)ko azaroa
  • 2015(e)ko urria
  • 2015(e)ko iraila
  • 2015(e)ko abuztua
  • 2015(e)ko uztaila
  • 2015(e)ko ekaina
  • 2015(e)ko maiatza
  • 2015(e)ko apirila
  • 2015(e)ko martxoa
  • 2015(e)ko otsaila
  • 2015(e)ko urtarrila
  • 2014(e)ko abendua
  • 2014(e)ko azaroa
  • 2014(e)ko urria
  • 2014(e)ko iraila
  • 2014(e)ko uztaila
  • 2014(e)ko ekaina
  • 2014(e)ko maiatza
  • 2014(e)ko apirila
  • 2014(e)ko martxoa
  • 2014(e)ko otsaila
  • 2014(e)ko urtarrila
  • 2013(e)ko abendua
  • 2013(e)ko azaroa
  • 2013(e)ko urria
  • 2013(e)ko iraila
  • 2013(e)ko abuztua
  • 2013(e)ko uztaila
  • 2013(e)ko ekaina
  • 2013(e)ko maiatza
  • 2013(e)ko apirila
  • 2013(e)ko martxoa
  • 2013(e)ko otsaila
  • 2013(e)ko urtarrila
  • 2012(e)ko abendua
  • 2012(e)ko urria
  • 2012(e)ko iraila
  • 2012(e)ko uztaila
  • 2012(e)ko ekaina
  • 2012(e)ko maiatza
  • 2012(e)ko apirila
  • 2012(e)ko martxoa
  • 2012(e)ko otsaila
  • 2012(e)ko urtarrila
  • 2011(e)ko abendua
  • 2011(e)ko azaroa
  • 2011(e)ko urria
  • 2011(e)ko iraila
  • 2011(e)ko abuztua
  • 2011(e)ko uztaila
  • 2011(e)ko ekaina
  • 2011(e)ko maiatza
  • 2011(e)ko apirila
  • 2011(e)ko martxoa
  • 2011(e)ko urtarrila
  • 2010(e)ko abendua
  • 2010(e)ko azaroa
  • 2010(e)ko urria
  • 2010(e)ko iraila
  • 2010(e)ko abuztua
  • 2010(e)ko ekaina
  • 2010(e)ko maiatza
  • 2010(e)ko apirila
  • 2010(e)ko martxoa
  • 2010(e)ko otsaila
  • 2010(e)ko urtarrila
  • 2009(e)ko abendua
  • 2009(e)ko azaroa
  • 2009(e)ko urria
  • 2009(e)ko iraila
  • 2009(e)ko abuztua
  • 2009(e)ko uztaila
  • 2009(e)ko ekaina
  • 2009(e)ko maiatza
  • 2009(e)ko apirila
  • 2009(e)ko martxoa
  • 2009(e)ko otsaila
  • 2009(e)ko urtarrila
  • 2008(e)ko azaroa
  • 2008(e)ko urria
  • 2008(e)ko iraila
  • 2008(e)ko ekaina
  • 2008(e)ko maiatza
  • 2008(e)ko apirila
  • 2008(e)ko martxoa
  • 2008(e)ko otsaila
  • 2007(e)ko iraila
  • 2007(e)ko maiatza

Kategoriak

  • Afrika
  • Amatasuna
  • Aniztasun funtzionala
  • Antzerkia
  • Argazkia
  • Arrazakeria
  • Artea
  • bullyinga
  • Dantza
  • Diskriminazioa
  • Ekonomia
  • Elikadura
  • Energia
  • Errefuxiatuak
  • Euskara
  • Feminismoa
  • Garraioa
  • Generoa
  • Gizartea
  • Gorputza
  • Harremanak
  • Haur literatura
  • Haurrak
  • Haurren haziera
  • Hedabideak
  • heriotza
  • Hezkuntza
  • Hirigintza
  • Historia
  • Hizkuntzak
  • homofobia
  • Homosexualitatea
  • Indarkeria matxista
  • Ingurumena
  • Jolasa
  • Kirola
  • Koronabirusa
  • Kulturgintza
  • Lana
  • LGTBIQ
  • Literatura
  • Matxismoa
  • Menpekotasunak
  • Migrazioa
  • Mugikortasuna
  • Musika
  • Natura
  • Nazioartea
  • Osasuna
  • Pobrezia
  • Politika
  • Sailkatu gabea
  • Sexismoa
  • Sexu abusuak
  • Sexua
  • Teknologia berriak
  • Uncategorized
  • Unibertsitatea
  • Xenofobia
  • Zahartzaroa
  • Zaintza
  • Zientzia eta teknologia
  • Zinema
  • Zinemaldia 2012
  • Zinemaldia 2013
  • Zinemaldia 2014
  • Zinemaldia 2015
  • Zinemaldia 2016
  • Zinemaldia 2017
  • Zinemaldia 2018

Meta

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

ARGIAko Blogarien Komunitatea - CC-BY-SA